onsdag 20 oktober 2010

Dagen

Har gått ganska fort. Idag hade vi arbetsrotation (har det varje onsdag). Så de som jobbar mellanpasset byter avdelning för dagen. Idag var det min tur att byta... så idag har jag vart på Krabban - KUL! =)
Efter jobbet mötte jag upp Tommas i klubbhuset - hade cup möte där 17-till efter 18. Sedan åkte jag och Theo hem, Tommas hade domarkurs 18.30.
Theo duschade då vi kom hem, sedan var de pyjamas, lite lek och välling innan sängen. Han var så trött då - somnade direkt!
Känns så bra med förskolan och de som just nu rör Theo. Han är så nöjd. Glad och busig. Leker massor., äter och sover. Underbar personal och goa barn.... =) Känns gott i mamma och pappa hjärtat!
Nej, nu har de vart massa bra på TV... nu väntar sängen - upp tidigt i morn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en