lördag 23 oktober 2010

Har helt enkelt inte haft tid att skriva...

I torsdags så jobbade jag tidigt. Efter de var de hem och vila... packa. Åkte sedan till Skalhamn vid halv sex där jag träffade några jobbar kompisar. Vi satt och tjatade och hade de gott hemma hos Elisabeth, innan vi gick ner till bastun. Där bastade vi =) Tog även ett dopp i havet - lite kyligt! Men nu har jag provat det! Snöade, regnade och åskade... Sedan var de ombyte och vi gick upp en våning, där åt vi kycklingsallad och pratade en lång stund! Vid 21 så gick jag till bilen.. hade väl kommit ca 10 cm snö =O Jag hade bara sommardäck, och ni som varit i Skalhamn vet att de är bara backe innan man kommer därifrån... Så jag kom inte upp för sista backen - gjorde en del försök...backade och fick vänt bilen. Körde tillbaka till Elisabeth, hennes man hjälpte mig. han körde bilen och kom precis upp - snacka om skönt... han till och med körde bilen en bit till - TACK! Sedan körde jag i 20 km/h hem... Vilken kväll - den glömmer vi inte på länge...
Igår var de fortfarande snö... men körde sakta och lugnt till förskolan med Theo, sedan till jobbet. Jobbade sent, Tommas tog med Theo till mamma. Så efter jobbet åkte jag dit, blev mat och mys vid TV:en. Hade med Theos säng, så han sov över ... Nu är jag hos mamma och väntar på att Tommas ska hämta mig och prinsen. (han är hemma och byter däck). Sedan åker vi till Anders syster på fika.
Efter det blir det att Theo ska äta och sova... vi ska upp och se Tommas spela innebandy match kl 13. Ska se en stund, innan jag åker hem och fixar för lite kalas. Pappa, Yvonne och farmor kommer hem och firar mig vid 16 tiden. Kvällen blir sedan lugn! =D

1 kommentar:

  1. Oj kom det så mycke så tidigt? Här va de kanske 8cm på morgonen. Skönt att du kom o fick hjälp! Hoppas allt är bra med er <3

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en