torsdag 7 oktober 2010

Helgen närmar sig =)

Men först ska vi jobba klart fredagen!
Men men idag, har dagen gått fort... vilket kanske är bra... eller inte. Hämtade Theo och To0mmas hos mamma, de väntade där tills jag kom...så slapp de ta bussen! Åkte sedan hem för att fixa lite, diska, plocka, leka och busa.
Tommas åkte på träning vid halv sex, mamma och Anders kom hit vid kvart över sex. Då gjorde mamma klar Theo för natten med tandborstning, pyjamas och välling. Sedan nattade hon honom, han var super trött. Jag hjälpte Anders sätta upp en grind vid trappen, ska sätta upp en till uppe, men det tar vi en annan dag då Theo är vaken.
Såg på halv åtta hos mig, sedan SOS västkust - bra program.
Har även tvättat en maskin tvätt, en till är på G. Tvättat klädseln på vagnen - det var inte vackert - men nu är det FINT!
Tommas kom precis hem, nu ska vi sova. Upp tidigt i morn.... väcka lillprinsen för att fara till förskolan. Men jag hämtar honom tidigt =)
Sedan tar vi fredagsmyyyys ;)

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en