söndag 17 oktober 2010

Kallt

Vi vaknade i ett hus med nästan minus grader inne =O
BARA 13 grader... Theo fick på sig fleece och mössa... jag kolla pannan - den visade HP LARM?? hmhm alltid något...är det inte bilen så är de huset nu blev de både och.
Men men mamma och Anders kom ner för att kika, jag tände massa värme ljus i väntan på att de skulle komma hit. Men då dem väl kom och vi kikade på pannan - var de inget LARM?? Den hade återställt sig själv antar jag/vi!? Så nu äntligen börjar de bli varmt och skönt här inne...
Men man undrar ju varför det blev så?
Vi har nu ätit lunch, Theo sover, Tommas har krattat massa löv i trädgården, jag har fixat med tvätten.
Nyduschade - om ett par timmar ska vi till Lysekil på kalas! Amanda fyllde 1 år i fredags =)
Kul kul!
Efter de blir de hem och bara vara, ska få låna Simons bil i morn så den ska vi hämta...
Ha en bra eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en