fredag 15 oktober 2010

Planering

Idag har jag och min arbetskompis haft planering hela dagen. Den tredje i laget kunde ej närvara då hon är sjukskriven... Men vi fick gjort en del...
Fick köra pappas bil idag - gick toppen. Tack för det! Var och lämnade den vid 18...
Mamma har hjälpt mig baka tills i morn då vi ska ha lite kalas här hemma... Anders syster med familj kommer + mamma och Anders och såklart vi! =) Senare kommer Tommas föräldrar på lite fika.
Fullt upp alltså!
Men men det var en trött Theo som somnade i sin säng ikväll. Han hade sovit sådär på förskolan. Ätit bra och lekt massor. Mormor fick hämta Theo då Tommas fick åka till Lysekil efter jobbet och fixa med en låne bil fram till måndag morgon. Hur vi löser det sedan vet jag inte!
Nu är Tommas i Brastad och är DJ på knattedisco... kommer hem efter 22... blir att sova tidigt är så trött... ska hänga upp en tvätt först!
Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en