fredag 8 oktober 2010

Så fint

Jag gillar hösten med dess alla fina färger =)
UNDERBART! Även vädret är skönt, friskt i luften, härligt med solen... sedan är de mysigt med regnet ;)
Idag jobbade jag och Sara själva.. gick bra... fick hjälp av andra avdelningar och så!
Slutade tidigt, fick hämta Theo =)
Har har inte sovit mycket idag. En liten stund efter frukost som han gör då han lämnas tidigt. Sedan bara 20 minuter efter lunch =O Han hade blivit väckt och dem fick han inte till att somna om!..men men blir tidigt i säng i kväll då kanske... Än så länge är han pigg och glad...
Jag har varit på killarnas fotbollsträning, fick ut en del kort, bingolotter och diplom!!
Nu väntas de fredagsmys, Tommas ska åka och handla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en