onsdag 6 oktober 2010

Simning

Jobbade sena passet idag. Och nytt för denna veckan var att från och med nu på onsdagar så ska vi arbetsrotera. Så de som jobbat mellanpasset (onsdagar) går in på annan avdelning. När vi är framme vid jul så har vi varit på alla avdelningar - spännande! =) Funkade bra idag!
Träffade Tove innan jag gick hem - hon skulle vara med på en kurs på jobbet (tecken som stöd). Hon ska även jobba hos oss i morn för en kollega som skadade foten idag på jobbet.
Efter jobbet mötte jag upp mamma i simhallen. Simmade sedan 1000m så skönt! Lite bastu och dusch efter =)
Sedan var de hem till familjen, hann träffa Theo lite innan han skulle sova! Nu har vi haft mys framför TV:en ... arga snickaren, halv åtta hos mig och berg flyttar in!!!
Nu blir det att plocka lite, hänga en tvätt innan jag ska sova...

2 kommentarer:

  1. Kul o rotera lite på jobbet! Skönt o komma iväg o simma lite.. Halv åtta hos mig igår - de som var värdar de är en annan FL kompis bror och svägerska :)

    SvaraRadera
  2. Låter härligt att simma, var längesedan...

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en