måndag 18 oktober 2010

Stora dagen

Ja nu blir man då 26...
Inte mycket att fira, känns ingen skillnad...
Nej, dags för jobb. Blir en lång dag, flrst jobba tidigt till 13.15, efter det pedagogisk måndag (vi sitter och diskuterar olika ämnen) till kl 14.30. Efter de hämta Theo... men innan vi åker hem ska jag ta med honom in till fotografen på förskolan och ta enskild bild. Förskolan fixart med gruppbild - föräldrarna med de enskilda!
Sedan hämta Tommas på jobbet, innan de bär av hemåt. Lämnar av dem, in och kolla post eller nåt innan jag åker tillbaka till jobbet för personalmöte kl 17-19.30. Så en lång dag väntar!
Kram på er!
Grattis Lisa som också fyller idag.
Min morfar skulle fyllt...

1 kommentar:

  1. Lång dag för dig, men du får en liten chans o pussa på lillprinsen :) Jag delar med födelsedag med min riktiga morfar samt min moster :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en