tisdag 5 oktober 2010

Tisdag

Efter en tidig dag på jobbet så hämtade jag en glad gosse på förskolan =) Härligt med ett leende då man kommer...
Hem och mysa/leka...innnan det var dags för mellis. Mamma kikade förbi med lite blöjpåsar - till hinken. Theo blev så glad så...
Sedan var de mera lek... en tvätt körde vi igång... Tommas kom hem - Theo blev glad =)
Fixade med mat för i morn, och plockade lite. Sedan kom pappa på besök, blev lite kaffe och kaka. Theo tycker om då vi har besök - blir en gladprick då!
Tommas åkte på träning (innebandy)..är väl hemma vid 21.
Jag har precis lagt Theo, efter ombyte och välling. Somnade direkt.
Nu blir det lite TV innan jag ska sätta mig med lottning för Höstrusket (inomhus fotbollscuper vi annordnar)
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Va skönt att de går bra för honom på förskolan :)

    SvaraRadera
  2. Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig att jag nu dratt i gång en nu braig en..

    http://uj76.blogspot.com/2010/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    ..med chans att vinna ett presentkort värt 400kr från en finfin inredningsbutik - kika gärna in o delta i den med :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en