lördag 1 januari 2011

1 januari

Natten var sådär.. Theo vaknade vid ca 1, låg och var ledsen, orolig - kom inte till ro. Drömmar och tankar som snurrar i lillens huvud! Somnade inte igen förrän närmare 3... så de är en trött mamma här idag... Trots att han sedan sov till 8...
Men men vi ska nog få ordning på dagen ändå.
Är plusgrader på utsidan... tråkigt vi hade tänkt leka i snön och åka pulka.. men vi får försöka med de ändå... Ska åka till pappa senare.. blir nog efter Theos middagsvila skulle jag tro.
Enligt vädret ska de ju bli minus igen och kallare - inte jätte kul om detta fryser men så är det.
I går kväll var de lugnt, Tommas kikade över till grannarna Håkan oh Camilla. Men de kom sedan över till oss istället. Vi pratade - hade de mysigt, jag och Camilla drack te och karlarna öl. Kikade på raketer och bomber vid 12 slaget ... sedan bar de av till sängen (trodde jag men Theo vaknade =S )
Nu blir det lek och mys... ta de lugnt om nu Theo tycker de är ok.
God fortsättning på nya året!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en