lördag 1 januari 2011

Fikat.... IGEN

Blev en mysig stund hos pappa och Yvonne =)
Lite lek ute med pulkan och hink och spade... innan vi gick in i värmen!
Där bjöds det på fika, vilket smakade mumma - som det brukar göra när de är fika dags ;)
Theo var full av energi, sprang runt, skulle upp och ner från knä... titta och pilla på massa saker...
Se men inte röra kör vi stenhårt på...men hur lätt är de för en liten man med kli i fingrarna??!
Pappa och dem har en kanin utanför som de matar och bryr sig om.. den är dock livrädd för människor/djur så den går inte att klappa. Men kommer gärna på besök för mat. Den är grannarnas men de är typ aldrig där och de vet att pappa tar hand om den vilket är bra. Theo tyckte den var fin att kika på genom fönstret =)
Sedan var han farscinerad av fåglarna som kom och åt av frö bollarna på utsidan..."dä" och strålande glad... vinkade och grejade!
Nu blir de mat och mys vid TV... "fångarna på fortet" - Theo har nyss somnat. Hoppas han sover bättre i natt och inte vaknar av drömmar...

3 kommentarer:

  1. hahah visst va det :D vet du om det blir en tjej lr kille denna gång? lr håller ni det hemligt? =)

    ja mår ok. ja har en tös i magen å hon sparkar å har sig på fel ställen om man kan säga så. värker ganska mkt ibland. så ja ska väl ta upp det med bm nästa gång ja ska dit,,. 11e tror ja d va..

    världens hemskaste minne har ja fått med graviditeten oxå.. hur är det med ditt? =)

    god fortsättning!

    SvaraRadera
  2. haha skrev väldigt tokigt.. låter som om ja haft en hemsk upplevelse.. å när du skrev så tänkte ja. va skrev jag nu..

    ja menar mitt minne. ja glömmer allt hela tiden. så glömsk. förvirrad.. så har ja aldrig varit innan. bra minne faktiskt. men nu känner ja mig som senil ;)

    spännande å se va det blir nu då.. ja ville absolut veta. är en sån som inte kan hålla mig ;) iom ks vet ja ju att det blir den 11 april som hon kommer med. vilket är på både gott å ont.

    kändes väldigt konstigt att få pappret.. hej din bebis kommer den 11 april. typ. hah. men ja har ju tre månader på mig att vänja mig vid det.. alltid någe :P

    SvaraRadera
  3. vad bra att nån tar hand om kaninen, hemma hos mamma brukar vi få ta bort grejer, men hos pappa blir det se men inte röra för han har så mycket grejer :p

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en