fredag 7 januari 2011

Fredag kväll

Magen känns hungrig men ändå inte... eller det är nog jag som inte vågar ge den så mycket mat. Lite nyponsoppa ska de bli nu i alla fall!
Tommas kommer hem från Gbg vid 23.30 (har vart där hela dagen och dömt innebandy), fast jag skulle behövt honom hemma. Theo har vart tillfreds, men han leker ju inget större själv - så de tar på de få krafter som finns till att sysselsätta honom..
Hoppas nu att ingen av dem blir sjuka, men som sagt återstår att se.
Hur lång/ kort tid efter någon varit sjuk, kan de bli magsjuka (att man blivit smittad)????
Men men om inget annat blir så ska vi hämta diskmaskinen i morgon som ligger på Elgiganten och väntar på oss... =)
Nej, nu blir de TV en stund innan jag somnar - är så trött!

1 kommentar:

  1. tror mamma sa att man kan smitta 48 timmar efter.. :( Jobbigt att vara ensam med Theo.. Är glad att Bj stannade hemma idag dock kommer han nog o åka o jobba på söndag istället.. Tiden går fort!! Imorgon är du nere på 2 siffrigt!! :) Krya på dig vännen ♥

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en