måndag 10 januari 2011

In i v 27 nu då =)

Fattar inte var ju inte länge sedan jag skrev v 26...
Jämförde lite med papprena från då jag väntade Theo. En del är samma men annat är annorlunda.
Blodtrycket var ok i början precis som idag...
Vikten var lägre... men hade ju kilon kvar sedan förra graviditeten då den här började...
Hjärtljuden ganska lika... över 160 förra gången... 158 idag... så de ligger omkring Theos.
Symfus måttet är däremot mindre den här gången... i vecka 27+0 med Theo var de 28 cm, nu i v 26+0 ligger jag på 25 - nästan 26 cm.
Spänannde och se hur allt detta utvecklar sig...
Järnvärdet är lika bra och något högre än med Theo - ligger ju över 140...

1 kommentar:

  1. ojoj det går så fort, plussade inte du nyss! Skönt att grodan mår bra :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en