måndag 10 januari 2011

Jobb och MVC

Dagen på jobbet gick rätt snabbt... =O Var tidig idag - så slutade ju kl 13. På vilan (jag hade stora barnen på vilan) så var de fullt ös i magen - mysigt!
Efter jobbet var de en tur till MVC som väntade. Mätte magen sf: 25, blodtryck 130/80 =) Toppen ju!!! Hjärtljud 158...
Så allt var bra..

Sedan var det dags att hämta lillprinsen på förskolan, han hade haft en toppen dag. Lekt massor, ätit och sovit...
Innan vi kunde åka hemåt så var vi in till affären...
Nu är vi hemma hela familjen, lek och bus....
Tvätten ska fixas - tycker aldrig jag hinner med den =S
Senare kommer mamma och Anders hit =)
Sedan är de ju "min" TV kväll - "halv åtta hos mig, familjen annorlunda och spårlöst" =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en