tisdag 11 januari 2011

Konstigt

Då jag jobbar sent så träffar jag knappt Theo. Blir på morgonen innan förskolan... sedan kom jag hem och typ sa hej och sedan skulle han sova... (detta blir då jag är sen sen, alltså halv sju).
Men men han somnade gott efter lek på förskolan och bus hos mormor efter... jag hämtade upp Tommas och Theo på vägen hem från jobbet hos mamma! Då Tommas inte hade något busskort med sig idag, så han väntade hos mamma från 16...
Blev en kopp kaffe hos mamma också - så vi blev lite sena hem, men de är sånt som blir!
Nu blir de starta diskmaskinen =)
Sedan äta lite och kika på TV... Halv åtta hos mig, Bygglov, Drömmar om ett leende...
En dusch ska hinnas med också...sedan är de sova som gäller innan en ny dag i morn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en