lördag 29 januari 2011

Lördag - helg =)

I går så var de först jobb, dagen gick ganska fort... är nog mycket för man har inskolning och allt blir lite mer då... efter jobbet så bar de av till tandläkaren. Undersökning, inga kort de gick och fixa utan (har ju en liten groda i magen), såg bra ut. Men måste skölja några gånger i veckan, och använda tandtråd...samma som de brukar säga.. och jag måste bli bättre på detta. Då jag har tätt mellan tänderna...
Hämtade sedan Theo - han hade haft en toppen dag =)
Roar hämtade Tommas från Näl. När han var hemma så åkte vi och handlade, en del för kvällsmyset men även annat som behövs.
Simon och Bea kom ner vid halv sex, blev tacos och sedan handboll. Theos premiär i tacos världen, han åt en del grönsaker och lite köttfärs... och taco chips. Tyvärr blev de ju förlust i handbollen... så nu väntar en tredjepris match...
Linus spelade xbox efter matchen med sina kompisar, vi andra spelade kort då Theo somnat. Jag och Bea vann en gång och Tommas och Simon en gång... =)
Blev sent då kortspelet var väldans jämt dfen här gången...
Idag vaknade lillprinsen vid 7... som han brukar... upp och leka....Han väckte Linus... sedan blev de frukost ...
Nu är de mys och bus, lyssnar på musik - Theo dansar!
Tommas ska iväg och döma innebandy vid halv elva...kommer hem ikväll vid 20 tiden...
Jag ska en tur till Brastad för att tippa på hästar - får se om de blir ett andels spel eller Harryboy.... Är min tur att köpa den här veckan. Måste köpa hem lite för dagens lunch också.
Då Theo sovit blir de en tur till pappa, där ska vi ha lite kalas för lillebror Simon som fyllde i veckan. Blir smörgåstårta =P MUMS!
Kvällen kommer bara få vara som den är... njuta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en