måndag 17 januari 2011

V 28

Eller 27+0... hur man nu vill se det =)
Har 90 dagar kvar till beräknad dag... herre var tar tiden vägen - vi hinner inte med...
Har fått ner en säng från farmors vind som vi ska kika på om vi kan använda! En korgsäng... vill inte köpa en spjälsäng till då Theo i sommar kommer byta till växa säng ändå...
Men vi har inte kikat på vagn ännu =/ Måste planera in en dag ... så får vi åka till Trollhättan... många pratar om att babytravel ska vara bra!
Mini kläderna ligger i låda - men de är snart gjort och få fram.
Jag mår bra, magen växer. Känner att jag bli något tröttare ...
Halsbränna emellenåt - vilket är tröttsamt!!
Dagen har bestått av jobb...ett mellanpass.
Svårt att vara på gården idag så de fick bli en promenad med papper till insamlingen. Kryssa mellan äckliga hundlortar =/
Fick lämnat lappen från försäkringskassan till chefen angående min lön. Som de vill ha in nu då vi väntar nummer 2. Får tilbaka den på fredag - ska skicka den då, så är det klart =)
Efter jobbet åkte jag vägen om mamma. Fick med mig bröd hem som hon bakat - GULLIGT! =) Lite grovt och super gott!!
Vi hade tänkt träna idag - eller simma rättare sagt. Men så har hon blivit förkyld och fått ont i halsen, så vi hoppade det. De ska snart åka utomlands så hon vill bli frisk och de är förståligt!
Ikväll har vi haft lek och bus här hemma. Theo har precis somnat - i morn blir de förskola igen. Theo var ju hemma med Tommas idag då han haft lite feber i helgen. Men idag har han vart som vanligt och ingen feber...
Nej snart kommer Simon och Bea och vi ska se på handboll!

4 kommentarer:

  1. Jäklar! 90 dagar kvar... :D

    Jaaa, hehe kände för en liten förnyelse. :)
    Tack så mkt! hihi
    kram på dej

    SvaraRadera
  2. tack det gick bra. hur går det för dig? är alla värden som dem ska å fortfarande krampfri? =)

    SvaraRadera
  3. Ojojoj, vad tiden går! Snart är det ju dags :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en