onsdag 5 januari 2011

Varför denna snö..

De vräker verkligen ner snö... hm... Tommas får skotta då han kommer hem sedan.
Drabbades av den hemska magsjukan igår... idag mår jag dock bättre men är sparsam med matintaget, fast magen är hungrig, eller vad den nu är.
Hoppas killarna här hemma klarar sig! Jag har sanerat en del nu i alla fall!
Fick hem ett paket idag från mykidoo. En mössa och en pyjamas. Kan man få för många mössor ??? Här hemma har vi massor, kul att variera! =)
Ska krypa ner vid TV:en igen... snart fullt ös här hemma.

4 kommentarer:

  1. Såg att du buda på sån blå mössa med stora ögon , som Melvin har.. Är den den mössan? Den är iaf super fin=)

    SvaraRadera
  2. Skönt att du mår bättre!
    Kanske va samma skit som jag hade, hängde också bara i en dag, dock blev ju jag vrål hungrig direkt efteråt de hade lagt sig..
    Skoj med paket, har inte köpt nåt från dom än, men gillar deras kläder.. o mössor.. du har så rätt man kan aldrig ha för många =)
    Hoppas du får ätit o att pojkarna klarar sig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fy så jag hatar denna sjuka!! Det blev en tur till sjukhuset igår med tore då han inte fick behålla någonting ... men idag mår han bättre igen och får behålla maten :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Melvin ska ju börja förskolan nästa månad så vi måste åka till trollhättan o köpa två till bilbarnstolar till våran andra bil, och då blir det kika på vagnar där oxå.. Finns nog lite mer att välja på där.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en