torsdag 21 juli 2011

=)

Haft en underbar dag =)

Först bad med familjen - underbart i vattnet! Jag och Theo badade, Tommas skippade de idag ;)Han är inte mycket för de där med att bada i havet. Var vid havet i ett par timmar. Åkte hem så Theo fick sova... vi fixade med mat...sedan gick tiden fort till klockan 15 då vi åkte till Röe gård.

Träffade där Lydia med sin familj, både lillasyster, mamma och pappa. Amanda, Elliot, och Love var där med sina mammor. Och vi åkte hela familjen! Barnen lekte, vi fikade och hade de trevligt - MYS. Mulnade dock på efter ett par timmar där, men då var de ändå dags att åka hem...

Vi åkte till mamma - där blev de kaffe i väntan på att min syster skulle sluta jobbet och komma dit. JAg och Angelica åkte sedan iväg till skogen... gick i ett par timmar - hittade en del svamp =)

Båda barnen var så trötta när jag hämtade upp dem och Tommas hos mamma. Båda prinsarna somnade snabbt efter lite mat här hemma!!

Nu blir de mys och förbereda lite för i morn...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en