onsdag 6 juli 2011

Då var de klart

Garaget är borta - ligger i bitar i en conatiner utanför... pumpen är flyttad... så nu kan snart Håkan få komma och gräva. Får väl se till helgen! =)

Jag har vart i Pinnevik med barnen och syster. Tror inte jag åker dit igen - inte min typ av plats att sola och bada på...
Var en smutsig Theo som fick bada innan läggdags ikväll... passade även på att bada Tim. De är gott nu med lite bad då de är så varmt =) Barnen sover - vi ska snart göra detsamma... blir trötta av att vara ute hela dagen och fixa och greja. Nej , ska ta tvätten innan de blir sova...

GRATTIS Helena och Per till er dotter som föddes sent i går kväll. Lydia är stolt storasyster!!


2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni fått bort det :)

    Svar: Pyjamasen var i jättefint skick. Det stod att trycket inte var i första klass så jag synade det jättenoga när det kom, men det var helt perfekt. Inga fel någonstans, så jag hade nog tur :)

    SvaraRadera
  2. Jag pratade precis med Johanna på MyKidoo om det. Hon sa att pyjamasen kommer från deras gamla leverantör, som dom inte använder längre, därav den sämre kvaliteten. Hon tipsade om att vända plaggen ut och in och tvätta i låg temperatur. Ska testa det och hålla tummarna för att trycket håller :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en