tisdag 12 juli 2011

Dagen

På förmiddagen tog jag med mig barnen för lite lek. Trevligt och de var behövligt att komma hemifrån en stund. Theo fick leka och springa av sig ;)Fick även träffa tillskottet i familjen Wallin, lilla Rebecca =) Så fin...

Sedan var de hem och vända... jag la THeo för sin vila... sedan åkte jag och Tim till BVC. Han har både växt och ökat i vikt. Är ni 61 lång och väger 6260 g. Vi hade även ett sånt där samtal om hur de går m.m. Nästa vecka är de spruta...

Vi åkte sedan hem och jag fick äta lite, Theo vaknade och skulle ha mat. Sedan var de lek för Theo inne och på altanen - svårt att leka på tomten då de är gropar och stora lerhögar... Tim somnade äntligen till ordentligt en stund så jag fick plockat och fixat. Inann hade han bara små slumrat hela dagen...

Angelica har varit här en stund... trevligt.

Båda barnen sover, jag ska snart göra detsamma - är så trött. I morn fortsätter arbetet och då kommer även Jim och hjälper till. Jessica och Wilma kommer okcså med. Så de blir att fixa med mat och fika i morn med... ;)
Nu börjar arbetet med att fylla igen + att lägga rör på framsidan... heja oss... och heja på att de fina vädret håller i sig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en