söndag 3 juli 2011

En sån dag... =)

Dagen har varit rolig men intensiv. Mycket folk, alla var nöjda. De åt och skrattade =) Var säkert ca 200 personer där... de var mer folk i år än förra året... man kan säga att de är hälften handikappade och hälften vårdare/ anhöriga...
Regnade precis innan de började... men sedan kom solen och de blev SÅ VARMT!
Vi kom hem vid 17 tiden... trötta men nöjda med dagen. Barnen har varit så rediga!

Tommas fick fixat en buske på utsidan då vi kom hem. Klippte ner den, så den får nytt liv nästa år =) Han klippte även gräset. Jag badade Theo... sedan avr de dags för Tim... och nu har även jag och Tomams fått duschat! De kändes underbart!

Nu är Theo påväg att somna... Tim vaknade precis efter sin powernap ;)
Jag och Tommas ska äta lite... blir TV mys för resten...

I morn blir de Hannevik igen men då en dag för pensionärer ;) MYS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en