fredag 8 juli 2011

Fredag

Vart tog dem här dagarna vägen ??? Jo i renovering... eller kanske ska säga dränering...?!
Idag har jag vart jobbet en sväng, tog med barnen dit. Theo fick leka lite och jag hjälpte Sara med en sak... Dem hade förberett för nya barn och så till hösten... blir så bra! Kommer bli bra med den som ska jobba för mig också!

Tommas har tvättat muren där han har kommit åt. Håkan har vart här och grävt långsidan (där garaget stod). Så nu är de "bara" sista kortsidan...där elkabel och brunnen är osv.. där blir de lite mer fix och trix... Vi9 har även fått hit ett lass med singel.... herre vad de händer grejer - bara vädret är med oss också.
Tommas och Anders ska till Uddevalla nu och handla hem material.

Och nu börjar de regna - får hoppas att de inte blir allt för mycket regn... =S

Kvällen blir lugn hemma... inga planer och vi är rätt trötta efter den här veckan...

Grattis Bea som fyller år idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en