lördag 2 juli 2011

Lördag

Tim 10 veckor idag...

Idag har vi vart hos mamma större delen av dagen... bakat bullar, lunchat...barnen ar sovit och vi har fikat...
Tommas har vart hemma och grejat lite ute .. klippt de sista på häcken. Han har även vart iväg och dömt fotbollsmatch. Kom hem vid 20, hade då med sig kina mat =P

Barnen sover gott sedan en tid tillbaka...

Jag ska kika lite på tv... innan sängen kallar.

Blir en lång dag i morn - då ska vi hem till Tommas föräldrar (typ hela dagen)
De har Hanneviksdagen då. En dag för barn/vuxna med funktionsjinder. Mycket uppskattat! Jag är väl inte till så jätte mycket hjälp då jag har mina små ... men men lite ska jag väl kunna göra.. Tommas fixar med ljud, kareoke m.m. ;)

Hoppas ni har en bra helg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en