måndag 4 juli 2011

Måndagslista...

Jag gör en måndagslista som Jennyn idag med =)

Idag måndag är jag glad för att:

- Vi har haft en underbar vecka med massa lek och träffat härliga människor.
- Har haft två dagar "Hanneviksdagen" en för handikappade och för pensionärer - mycket uppskattat!
- Har två underbara barn och en underbar man!
- Idag var jag och Tim på babymassage - de gick toppen. Idag var det helkropp.
- Har börjat gräva runt huset för att dränera ... fuktigt i källaren. Har kommit en bra bit på vägen!
- I veckan ska vi förhoppningsvis få till en träff med Anna och hennes Linus (han är i ålder med Theo).
- Hoppas på massa sol så de kan bli sol och bad! =)
- Tommas har nu börjat sin 6 veckors långa semester =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en