måndag 11 juli 2011

Måndagslista

Hänger på Jennyn även denna vecka =)

Idag måndag är jag glad för att:

- Det går framåt med dräneringen av huset, hoppas de fortsätter så.
- Har varit vid stranden ett par gånger, många fler besök hoppas vi på! Underbart i havet!
- Sista babymassagen i eftermiddag, trist men allt har ett slut.
- I morn blir de lekträff och på kvällen mys med härliga mammor!
- Mormor kommer hem från Norge idag, återstår och se om de blir till Uddevalla eller Näl... Hoppas hon snart blir ok!
- Vi är bjudna på kalas på söndag - KUL!
- Jenny och Robert gifter sig på lördag - ALL LYCKA TILL ER!
- BVC besök i morn...
- Theo är idag 22 månader och Tim var 11 veckor i lördags... vart tar tiden vägen?
- Älskar min familj och mina nära...
- Tack för all hjälp vi får med huset! NI ÄR GULD VÄRDA!

Gör en lista du med ;)


1 kommentar:

  1. Vilken härlig måndagslista! Jag har som vanligt glömt att skriva en, attans :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en