fredag 26 augusti 2011

Ännu en

En till som ska ha bebis =)... Facebook är bra till mycket... så nu önskar jag Cissi och Rosita all lycka. Ska bli spännande och följa er!

Sedan är de ju redan flera som ska ha nu i höst... närmar sig för flera ...Många små i år. Vilket är kul! Mitt jobb känns hyffsat säkert!

Nu sover Theo...Tim vaknar nog när som för mat... potatis och majs idag med=P Får se om de går lika bra som igår!?
Vi har varit och lekt i lekparken en stund...Theo tycker nog att de är lite trist att vara där själv! Men så är det...

I eftermiddag blir de en tur till killarnas träning... ikväll hemma mys skulle jag tro. Hyra en film kanske? Vill ju se " Hur många lingon finns de världen?"

Ha de fint



1 kommentar:

  1. Synd att jag inte visste att ni skulle ta en sväng till lekplatesen, vi kunde ju kommit en sväng, va i Munkedal förut, hoppas det blir fler tillfällen :)

    Spännande med maten och Tim, Enya gillade inte potatis och majs andra dan så vi la ner det och har fortsatt på potatis, morot och palsternacka i alla dess kombinationer :)

    Hoppas ni får en mysig helg!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en