tisdag 16 augusti 2011

En dag

Med mycket inplanerat! =)

Åt frukost - Tim som länge idag så jag fick väcka honom... gav han mat innan vi åkte för att hämta upp Theo hos mamma. Sedan åkte vi ut till Lysekil, mamma i sin bil efter =)
Mamma gick promenad i Lysekil med pojkarna, då jag var på intro angående skolportalen ... Jag hade mobilen nära ifall de krisade med mat för Tim. Men de gick bra... vi fick gå lite tidigare så han klarade sig tills jag kom. Mamma tog med barnen upp till min syster så dem var där ... vi åt lunch och tjötade lite.
Mamma åkte sedan hem, jag och ANgelica gick en sväng i stan... Theo somnade (bra då vi skulle leka med lite kompisar från f-gruppen på em).

Vi 14 tiden gick Angelica hem och vi vidare mot Pinnevik och lek! Mötte upp Annika, Jenny, Helena, Hanna med barn =) Mysigt och trevligt. Barnen lekte och sprang runt... vi fikade lite.

Åkte hem vid 17... hämtade upp sängen hos mamma (Theo hade ju sovit där). Sedan hem och dusch för Theo - då han badat fötterna och var väldigt sandig... Tommas åkte på möte efter 18... tur att Theo lugnade sig (han hade en utbrott)... så nattningen gick bra .... amning och välling.. båda somnade snabbt... redan vid halv åtta... eller strax efter. =)

Jag har tittat på sista Skansen ... nu är de Bygglov på TV:en... sedan sova....


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en