fredag 26 augusti 2011

Gammal dator

Då våran typ nya dator inte funkar som den ska så får vi nu köra på en gammal bärbar ... snacka om att de går segt!

Men men dagen igår:
Theo var på förskolan - hade en toppen dag som vanligt. Jag åkte till mamma då jag lämnat honom för att betala massa trista räkningar. =( Tänk så mycket kul man kunde gjort för pengarna... men men räkningar måste betalas...Drack även kaffe med syster innan hon skulle till jobbet... (hon sover hos mamma den här veckan).
Hem och plocka lite.. Tim sov en pytte stund...
BVC besök med Tim (4 mån) han väger nu 6825g och är 64 lång.

Hämta Theo - hem och äta mellis. Då Tommas kom hem så åkte vi till Lysekil för att handla massa mat och annat som behövs här hemma...
Tog sedan vägen om mamma - lånade datorn. Beställde hem lite grejer till Theos barn kalas.

Tommas var på möte igår kväll... så TV:en hade jag själv länge... =)

Nu ska vi göra oss klara - är ok väder. Så de blir en promenad och lite lek i lekparken. Ta med lite frukt också ..MYS =)
Sedan får vi väl se vad dagen bjuder på...

Fick redan på igår att en kompis väntar barn, beräknat i januari. =) Så kul, har allt haft de på känn ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en