torsdag 4 augusti 2011

Lånar

Oavsett om du är en flitlig "Virre"-anhängare eller om du bara råkade kika förbi här idag - kommentera gärna oavsett!!


1. Jag känner "Virre" genom:



A. Småskolan (dagis-gymnasiet).

B. Pluggat på högskolan ihop.

C. Vi är släkt.

D. Vi jobbar/har jobbat ihop.

E. Inte alls. Kul blogg som jag börjat/råkat läsa.



2. Hur ofta läser jag bloggen?



A. Detta var första gången!

B. Inte varje dag kanske men varje vecka iaf!

C. Varje dag, typ.

D. Flera gånger om dagen - ett nytt kuligt inlägg kan ju skrivas närsomhelst!!

Lånat av Tant-Zita, kika gärna in i hennes blogg =)




3 kommentarer:

  1. Men gud, har den inte kommit än - det måste blivit nåt riktigt galet Veronica! :/ Men du... vill du ha samma storlek ännu? Jag mailar till henne direkt o kollar, men bara så jag vet om du fortf vill ha samma storlek som sist...?
    Kramar

    SvaraRadera
  2. På 1 svarar jag F :P känner Virre så gott som dock aldrig träffats IRL men "hängt" ihop nästan dagligen på failjeliv/facebook i 2,5 år nu allt tack vare hennes Theo o min Engla <3
    På 2 svarar jag B :)

    SvaraRadera
  3. RoseMarie Alexandersson5 augusti 2011 kl. 09:33

    Jag och Veronica arbetar ihop.Kul. Läser den så gott som varje dag. Blivit en vana.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en