måndag 8 augusti 2011

Lekdejt

Sent igår bestämde vi lekdejt med Marie-Louise ... så fi åkte dit på förmiddagen... eller vi blev där till närmare 14... =) Theo och Oscar lekte. Linus sov mest och Tim var vaken, gjorde väl två poxernaps =S
Så Tim har inte sovit mycket idag... och somnade sent då vi har varit hos mamma och kom hem först vid 21. Så han somnade väl vid 21.30...
Tommas fick snabbt hoppas in och åka med för att döma match. Då åkte jag med barnen till mamma. Theo sover kvar där... vi åt goda varma mackor och tittade på Lotta på Liseberg. Min bror och hans flickvän var där nere såg dem dock inte - dem stod i mängden =) Men däremot såg jag brorsans kompis Donny och hans flickvän Arielle, de satt ganska nära scenen (såg dem vid två tillfällen i alla fall) =)
Vi hade även med oss en rabarber paj till mamma som vi hade slängt ihop här hemma... =P
Nya dieten börjar snart...LOVAR.

Sen när jag slutat amma så ska de bli ännu mer ordning på detta med mat och vikt!

GRATTIS till Jonas och Julia som fick en flicka i eftermiddags kl 17. En liten Freja!! Super grattis till er.

Slänger in en liten måndagslista här:

- På torsdag åker vi till Skara sommarland =)
- En bit av häcken ska vi ta bort, får då större parkerings möjlighet när allt är klart på utsidan.
- Har beställt ett värme kärl att ha under pumpen ute. Så inte vattnet ska frysa där på vintern.
- Pumpen på utsidan ska sättas tillbaka... =)
- Ev lek och fika stund med grannarna =)
- Ska kontaka någon som kan köra bort överbliven lera!
- Simon ska göra klart sandlådan...

=)=)

Sista lediga veckan för Tommas, vi njuter varje dag... sedan ska man tillbaka till rutiner och ställa klockor.
Älskar min underbara familj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en