lördag 20 augusti 2011

Lördag

Gud är så trött, så jag ska krya till kojs omgående.

Idag har de vart fullt ös.
Gått promenad med mamma - kaffe efter det. Tommas var hemma och tvättade bilen inne i och utanpå =)
Sedan åkte vi till pappa, Tommas och Linus vaxade bilen (BEHÖVLIGT), har inte gjort de på två år...jag hade barnen, fixade med mat och sedan var de vila... dem sov en stund båda två.

Åkte sedan hem och fixade oss, dusch och så... Tommas mamma och pappa kikade förbi. sedan tittade vi på fotboll, herrarna spelade hemma mot Åsebro. Dem vann med 2-0, vi såg andra halvlek. Sedan bar de av hemåt.. trötta och smått griniga barn....

Tommas fick grävt lite på utsidan, Theo var med honom...
Jag och Tim köprde mamma till Munkedal - hon skulle till parken med jobbet. Snart ringer hon väl och vill bli hämtad.... hoppas vi!!!

Ikväll har vi inte gjort mycket bara myst vid TV:en. Ätiti gott och tagit det lugnt. Dags att sova och ladda för i morn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en