måndag 29 augusti 2011

Måndagslista

Hänger på Jennyn den här veckan med en lista

Idag måndag är jag glad för att:

- Jag har min uunderbara familj.
- Theo trivs på sin underbara förskola.
- I morn tisdag är de föräldraträff med Tims jämnåriga vänner, två månader sedan vi sågs.
- På onsdag kommer Nibe hit och fixar med pumpen. Ska sätta dit ett kar under utedelen. Hoppas då slippa isen på vintern.
- På torsdag lekdejt med goa Jannice och söta Alice, efter att jag hämtat Theo på förskolan.
- Fredagsmys med familjen.
- Kräftskiva på lördag.
- Mys och fotboll på söndag.

Gör en lista du med :)



4 kommentarer:

  1. Vilken fin måndagslista :)

    Grattis förresten till ett presentkort på 300:- att handla för hos Helhjärtat!
    Jag kommer vidarebefordra din mailadress till Tove så hör hon av sig till dig :)

    SvaraRadera
  2. Att gå över är verkligen inget jag vill göra hahaha

    SvaraRadera
  3. Hej. Vilken fin blogg du har! Vi går i samma föräldragrupp och skulle setts idag men min Isabelle är sjuk så vi blir hemma. Hoppas iaf att ni hade det trevligt! Hoppas vi ses nästa gång.
    /Susanne Kallin

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en