söndag 14 augusti 2011

Morgonpromenad =)

Efter frukosten tog jag med mig barnen och gick en promenad med mamma. känns bra nu efteråt. Ska ha som mål att gå en gång om dagen...
En bra början =)
Blev kaffe då vi gått klart, sedan åkte vi hem. Tommas har grejat hemma - blir toppen. Nu är de en lerhög som ska flyttas innan vi kan ringa hit någon som kan/ska ta bort leramassorna runt huset!

Lunchen avklarad, Theo har sovit. Tim har sovit i två omgångar idag än så länge dock bara ca 20 minuter långa...=S

Om en stund åker Tommas iväg för att dömma fotboll i Stenungsund. Jag tar med mig barnen på fotboll men på annat håll. Min bror spelar kl 16.
Ska även köpa hem frimärken och gröt. Tim ska snart få börja med gröt =) Blir i veckan!

Sedan ska vi lägga fram allt som ska med till förskolan i morn. Ryggsäck med extra kläder, regnkläder, blöjor... nu är vi snart tillbaka i vardagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en