fredag 5 augusti 2011

Regn idag

Regnar från och till... så vi har inne mys.

Efter frukosten så fixade vi ihop en cheesecake =P
Nu är det dags att göra lunch, sedan ska Theo sova... Tim har precis sovit...
Inga stora planer för dagen... mamma och dem kommer hem från Skåne ikväll.

I går hade vi också en hemma dag. Theo plaskade en del i sin lilla pool. Tommas klippte gräs, jag tvättade lite. Håller på och tvättar källarmattor... var varmt och fint väder igår med.
Jag var och klippte mig igår eftermiddag efter det åkte vi till pappa och Yvonne. Vi grillade lite och hade det mysigt på altanen =)
Tommas var dock inte med, han var i Kungshamn och dömde fotboll!

Barnen somnade på ca 40 minuter igår.. Tim har ont av värmen... Theo kommer inte till ro - han vill gärna springa upp ur sängen! men nu går han bara upp tre gånger... så vi hoppas de vänder nu!

Börjar så smått planera Theos 2 års kalas... passande nog vann vi en tävling nyligen där vinsten var presentkort hos kalaslagret =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en