torsdag 2 februari 2012

Burr

Ute är de många minus nu =S... hm undra vart de kommer sluta.
Skönt att vara inne i alla fall!

Blir så ledsen då de bli missförstånd, hoppas verkligen att de reds upp. Var inte så jag menade. =(

Dagen började tidigt, jag smög mig iväg till bussen kvart i sex... mina tre här hemma sov...
Dagen på jobbet har vart toppen. En del snuviga barn hoppas jag inte drar på mig något... =/ Men som vanligt så brukar bacillerna tillslut hitta mig också!
Tommas har varit på baby rytmik + cafe idag med Tim - var inte så många där men dem hade haft det mysigt!

Tommas lämnade Theo på förskolan före 9, sedan körde han bilen till Volvo - dem skulle byta lampa för oss. (man kan ju inte göra det själv på den här modellen), Han tog då en promenad ner till stan... och sedan blev de promenad tillbaka och hämta bilen. Sedan hämtade han mig och då åkte vi för att hämta Theo. Han hade haft en toppen dag... dock inte ätit så mycket soppa...

Är era barn bra på att äta soppa??

Spenderade sedan några timmar hemma hos Linda och Sebbe, så barnen fick leka och vi tjöta ;)

Kvällen har vi haft de gott hemma, pappa kom förbi på kaffe. Vi har ätit middag. Nu är Tommas och tränar innebandy.

Ska nog snart krypa ner under täcket - är ganska trött och det är bra att ladda för i morn då de först är jobb sedan afterwork =)


3 kommentarer:

  1. Hej!

    Tackdetsamma! :)
    Det var en tjej som heter Agnes, har glömt att skriva ut det, tack för påminnelsen. Har en till tävling i samarbete med Bambino igång just nu, var gärna med om du har lust ! :)

    SvaraRadera
  2. Mina barn älskar soppa. Dock gör jag det aldrig hemma, varför vet jag inte :P

    SvaraRadera
  3. Engla är bra på o äta soppa. vi gillar soppor här hemma :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en