fredag 10 februari 2012

Fredagsmys!

Efter en dag på jobbet och jag hade turen att sluta 13 idag=) Åkte jag och köpte mig ett par nya tröjor. Så jag har något att ha på mig på dopet på söndag!

Hem och mysa med mina grabbar... Mellis dags och Tommas åkte till affären och handlade hem lite grejer inför helgen!

Mamma kom på visit vid 17 tiden... Tommas åkte då iväg för att vara DJ i Brastad. Han kommer hem, vis 22.30 skulle jag tro...
Jag och grabbarna mumsade i oss lite våfflor som jag gjorde då mamma hade åkt. Theo åt mängder =O Tim tyckte att de var sådär tror jag. Vällingen var bättre ;)

Dem somnade gott... så nu blir de Tv innan de är dags att sova!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en