tisdag 7 februari 2012

Nice dag

Vart uppe tidigt... slutade jobba 15.. så de var en lång och seg dag på jobbet. Många sjuka barn... får se om några kommer tillbaka i morn. Själv är jag lite snorig... men men inte så konstigt.

Tommas hämtade mig efter jobbet och vi åkte direkt hem för att då kila över till grannarna. Där var de lek och bus, blev bjudna på mat och kaffe. Tack för idag David och Menchi!

Tim slocknade efter en flaska välling... Theo somnade efter att ha lyssnat på några sagor, sprungit upp ca 10 gånger innan han gav upp...

Nu blir de film med älsklingen "Kyss mig" - tror jag visst att den heter! =)

Sedan natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en