söndag 5 februari 2012

Snuva

Ja så är det här hemma. Förkylning har kommit på besök, men förhoppningsvis ska de inte stanna länge. Barnen har snuva, Tim hostar lite på kvällen/natten... Får se om de blir mer av detta.
Jag känner också att de börjar bli lite täppt... men inte så konstigt då jag satt mellan två barn i fredags på jobbet som hostade på kapp... och flera andra är snoriga. Nu börjar ju barnen här hemma så man har de ju runt sig hela tiden. Tommas känner inget ännu...

Tommas har jobbat några timmar idag...
Så jag och barnen har lekt och myst. Tittat på Händige Manny... kunde ligga och dra oss fram till halv sju... då tyckte Tim de var på tiden att gå upp.

Just nu sover barnen... men ska snart väcka Theo, han behöver inte sova alltför länge på dagen.
När Tim vaknar sen så åker vi en tur till pappa och Yvonne - mysigt!

Förresten vi besiktade ju bilen i fredags morse och vet ni vad - JO BILEN FICK GODKÄNT! =D
Hihi kändes nice...

Men men nu ska jag plocka lite... de där vardagliga ni vet



1 kommentar:

  1. hihi jag gillar din rubrik "snuva" vi kallar tua i magen för "LillSnuva" haha :)

    Hoppas ni blir friska allihop, det är inge kul att vara sjuk :(

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en