torsdag 9 februari 2012

Tårta

Idag på jobbet bjöd en kollega på tårta, en "Vegas" tårta. Hon blev mormor i går sent eller inatt, lite osäker på tidpunkt. Hennes dotter fick en son - Vegas =) Så roligt!

Dagen har gått ganska fort - vart lugnt idag... tog en promenad med barnen på förmiddagen, kallt så de var skönt att komma in i värmen för att äta lunch.

Åkte buss hem, gick av i Brastad och gick då hem till mamma. Hon hade hämtat Theo på förskolan idag - MYS! Tommas och Tim var på babycafe på förmiddagen...och sedan träff hemma hos Eva - Lotta på eftermiddagen (Tims föräldragrupp). Dem blev inte så många då en del barn är sjuka ... Går ju mycket skit nu.. magsjuka, feber, förkylningar, vattkoppor, hosta osv...
Blev kaffe hos mamma innan vi åkte hem, Tommas kom dit samtidigt som mig, vid 16...

Jag lämnade av mina grabbar hemma och åkte vidare till babyproffsen. Köpte påsar till blöjhinken och ett par andra grejer. Dem hade flyttat om i affären sedan sist jag var där.
Ska fixa med paket inför söndagens dop också (Albin ska döpas) =)

Har kikat på Lyxfällan ikväll, nu ska jag sova - upp tidigt i morn!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en