fredag 1 juni 2012

1 Juni

Sommaren är här!... Eller?

Av vädret att döma idag så har det mer varit höst! Regn, blåst... tråkväder! Men men vi har i alla fall börjat en sommarmånad =) Måste ju se de positivt! =)
Haft en bra dag på jobbet med hemvisit hos ett barn...mysigt! Fixat lite med kort och så för de barn som ska sluta... Finns alltid att pilla med! Fick ha bilen till jobbet idag - GÖTT! Så innan jag åkte hem så var jag vägen om Coop för att handla lite tacos grejer... de var vi sugna på ikväll! Handlade 11 artiklar - fick såklart avstämning... men de var bara stick prov på "fem" varor... typ allt jag handlade... men men tack för jag fick det nu och inte när man har barnen med och har handalt mycket mer...
Någon mer än jag som gillar scanner systemet??

Kom hem till mina gossar... dem var ute och lekte - regnkläderna på! Fullt ös som vanligt!

Fick hem en vinst idag...bild kommer sen...

Tommas är iväg och dömer i Uddevalla ikväll... kommer hem vid 22 tror jag... så jag och små prinsarna har haft myskväll själva. Theo har ätit lite godis... vi har ritat... ja, det har vart en go kväll!
Tommas och barnen har haft en hemma dag... myst och grejat inne.... Tommas pappa var här och hämtade skräp som skulle till tippen...gott att bli av med de i källaren, nu när vi ska greja med avlopp osv...

GRATTIS ANDERS SOM FYLLER ÅR IDAG!!!

Theo har gått utan blöja lite ikväll... bara kalsonger, det gick bra... kanske man ska börja träna?
Hm.... får sova på saken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en