söndag 17 juni 2012

Buzzar NAN 3 Juniormjölk från Nestlé

Barnen får nu prova NAN 3 Juniormjölk från Nestlé, den är för barn från 12 månader.
Den kan drickas kall men även värmd. Vi har bara provat den kall än så länge.
"Ett glas Juniormjölk ger lika mycket järn som 25 glas komjölk..."

Innehåller massor av vitaminer och mineraler...




Framförallt Tim som får den, men även Theo.
Tim tycker att den är ok, till en början frågande, men nu efter några gånger så gillar han det. Theo var inte förtjust iden... men vi kommer prova igen. Kanske passar bra till gröten?


Att buzza innebär att man är utvald att få vara med att påverka o testa nya produkter och tjänster innan eller precis i början av en nylansering på svenska marknaden.
Företaget som ska göra lanseringen tar då kontakt med Buzzador, som har önskemål på testgruppen. Jag har meddelat att jag har yngre barn och är intresserad av barnmat/dryck osv - ja då kan man bli utvald att få delta i undersökningen.
När man sedan har blivit utvald får man antingen hem gratisproverna alternativt får köpa produkten t ett reducerat pris. Och därefter ska/får buzzadoren (jag) delge produkten bland sina nära o kära. Och alla de som testar får dela m sig vad man tycker genom att man får en personlig (anonym!!) kod som man loggar in på en hemsida o delger detta på!

Vill du också få chansen att buzza nya produkter o tjänster?
Tryck då HÄR! så kan du läsa mer om det!





Någon som bor nära mig som vill få hem och buzza NAN 3 Juniormjölk från Nestlé, den är för barn från 12 månader och sedan ge bedömning?
Jag vill gärna att ni provar och låter era barn få testa den här mjölken... =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en