söndag 3 juni 2012

Lite lugn innan

det drar igång igen här hemma... barnen sover middag - så jag tar det lite lugnt!
Har varit upp och ner mest hela förmiddagen. Tim vaknade halv sex - så ja, nu är jag trött!

Blev en tur till min farmor på förmiddagen - lite kaffe hann vi med de där.

Tommas åkte iväg för att döma match på Orust - kommer väl hem vid 16.30... Då blir de kanske en tur till Brastad kyrka... öppnar den igen efter en längre tids renovering. Min bror ska vara med i kören! Sedan bjuder dem på grillat efteråt.

Men innan dess ska jag och barnen hem till Isabel och hennes gossar för lite lek =)

GRATTIS MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en