lördag 9 juni 2012

Lördag

Idag fick vi sovmorgon... Tim sov ända till 7 =) Händer inte allt för ofta så vi tog vara på det ... Var Theo som vaknade först i morse...

Familje frukost... sedan var dagen igång med renovering. Har fått gjort en hel del, Tommas och Anders har grejat en massa... =) Nu har vi hål rakt ner i källaren.. hoppas vi att rörmockaren kan komma snart så arbetet kan fortsätta! =) Vi ska åka till Uddevalla och handla i morn... så vi kan fortsätta då rören och de är fixat...
Ska göra nytt golv från början...lika bra... därav är de hål ;)
Kommer även byta dörr in till badet =) Kommer bli så bra!

Men vad man saknar dusch när man inte har det... så idag blev de dusch hemma hos mamma!

Då barnen vaknade efter sin vila så gick jag och mamma en promenad till Brastad - hem till dem. Så kom Tommas och Anders dit då dem var klara. Lite lättare mat... och lån av dusch innan vi åkte hem vid 17 tiden.
Lek och bus, kvällsmat till barnen... mys i soffan innan de var dags att lägga små prinsarna i sina sängar!

Jag och Tommas grillade lite kyckling och hade pastasallad till det =P

Hyrde film på telia boxen - Hamilton. Sådär tycker jag nog...

Nu är det fotboll ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en