lördag 30 juni 2012

Lördag

Sista juni idag.. =S Vart tog den månaden vägen?

Idag har vi inte gjort mycket, Anders kom ner och la på lite klet på golvet... han kommer tillbaka i eftermiddag för att lägga på sista omgången spackel.

Så bökigt då man renoverar, då barnen ska vara där hela tiden.. och man säger nej, nej nej och nej... snacka om tjat! Så vi kör på att antingen vara ute eller åka hem till andra =) Lättast!

Så nu på förmiddagen var vi inne hos grannen R och drack kaffe - första gången jag var där inne ;)
Men var ju inte så lugnt eftersom barnen röjer...
Då vi kom ut så var Christian ute och lekte så vi gick över till dem. Lite utelek och pratade med Menchi.

Lunchen är klar och barnen sover... Theo ska snart väckas i och för sig...
Kanske de blir en tur till mamma sen för att duscha..

Idag flyttar min bror in i sin lägenhet =) En tvåa i Brastad har han fått tag i - ÄNTLIGEN! Så kanske han kommer hit sedan och hämtar lite möbler?? Han har ju köksbord och ett par hyllor nere i vår källare! ;) Då får vi i så fall tömt vårt pannrum på lite möbler...

I går fick vi rolig post... två tröjor (en till Theo och en till Tim) Vann en tävling och presentkort på Hejbaby.se. Så dem tröjorna blir toppen till hösten. Två röda med deras namn och födelseår 09 och 11 ;)
Fick även hem massa kort som vi framkallat.. så nu har vi och göra... måste köpa hem lim så jag kan klistra in kort i barnens pärmar (mitt första år). Theos är ju snart klar.. men Tim har massa kort som ska in!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en