fredag 29 juni 2012

Myskväll med mina tre pojkar!

Efter jobbet så blev det myskväll med mina tre pojkar =) Tacos - MUMS!

Anders har vart här och haft på första omgången spackel på golvet... så barnen och Tommas fick hålla sig uppe medan jag plockade bort maten och fixade fram fikan! Är lite skitigt och klabbigt!
Men bra blir det =) Fortsättning i morn morgon ... och sedan även dags för ett andra lager!

Nu ligger barnen i sina sängar... Theo pratar (sjunger). Snart sover dem gott! Jag och Tommas ska slänga på någon film! Verkar inte vara mycket på TV ikväll?!

Vi har haft go sommarvärme under veckan men idag har det varit rena hösten! Blåser massor ute... regn i luften... hmhm

Hur går de för Theo och vara utan blöja då?... Sådär kan jag väl säga... hemma kör vi stenhårt, svårare om man ska iväg... måste påminna... hmhm men vi kör på nu under sommaren - plötsligt händer det ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en