torsdag 7 juni 2012

Röe Gård =)

Efter jobbet hämtade Tommas mig. Vi åkte till förskolan och hämtade Theo. Han hade haft en toppen dag!
Direkt därifrån till VC för att ta vaccin spruta (TBE). Tommas och Theo fick sin tredje så nu kan dem vänta i 3 år tills nästa gång. Jag tog första dosen. Lite öm i armen känner jag nu!

Efter VC så åkte vi till Röe gård för att träffa goa föräldrar och deras barn =) Annika, Jenny, Camilla och Helena och alla småttingar =)Mysigt för barnen att leka och titta på lite djur! Satte oss inne för att fika då vädret kändes sådär... god macka och sedan kaka ;) Theo fick plötsligt ont i örat och jätte ledsen!
Hoppas vi kan ses snart igen! Är super trevligt att träffas och hålla kontakten!

Kom från och till så Tommas och barnen fick bryta upp strax efter fyra... tråkigt men inte kul då barnen inte är hundra. Theo ville hem. Men de fick bli jouren för koll och visst hade han fått öroninflammation. Så Tommas fick hämtat ut medicin!
Jag blev kvar på Röe eftersom vi skulle ha vårat gemensamma APT där på jobbet. Våran förskola men även Almen och Tröten!! Så jag, U och B förberedde med en poängpromenad. De flesta gick den ... KUL! Sedan var de lite shopping i butiken - jag köpte dock inget. Vi bjöds på buffe då alla kommit tillbaka från rundan.
Super mysig kväll, kom hem strax efter 21...

Barnen hade somnat gott. Även Theo... hoppas på en bra natt...

Tommas har hämtat hit en del verktyg och annat då vi ska börja riva ut badrummet i morn! Spännande =)

Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en