torsdag 28 juni 2012

Slingor

Ikväll var röris här och fick golvslingor på plats i badrummet. För vi ska ha värme golv!! =) Kommer bli så bra!
Anders har fixat lite också...

Idag på jobbet var de underbart väder så vi har vart ute större delen av dagen. Jag slutade ju tidigt så jag kom hem vid halv två =) Utelek även här hemma med mina egna. Träffade grannarna en stund så barnen kunde leka. Poolen kom fram och vår lilla studsmatta... vill köpa en stor men näten var slut så de blev ingen affär. Köper ingen studsmatta utan nät...

Lite mellis och glass ute i värmen...

Mamma har också varit här även min morbror Bosse och hans fina fru Karin (från Stockholm). Jag slängde ihop en rabarberpaj... ;) Gott blev det!

Kvällens snigel fångs blev ca 120 stycken... =( Någon som har tips på vad man kan göra?? finns de något snigelmedel man kan ha runt häcken??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en