onsdag 6 juni 2012

Sveriges nationaldag

6 juni idag...

den här datumen för nio år sedan tog jag studenten, känns ju dock som de var igår ;)
Men sedan dess har jag vart med om en hel del i mitt liv, massa underbara saker. Men även en del tråkiga. Det är väl det som är livet kanske?!

Idag på förmiddagen var vi hos pappa och Yvonne på fika... mysigt, även min bror kom dit.

Nu sover barnen - dock ska Theo väckas, inte bra om han sover för länge...

Min faster var här och lämnade två taklampor till oss som vi köpt av henne. Dem har äntligen sålt huset.Så nu blir det snart nya lampor i hallen!

I eftermiddag blir de utelek för mig och gossarna, Tommas ska till Lysekil och döma fotboll. Mamma och Anders kommer ner vid ca 18 tiden...

Så en lugnt dag för oss!


2 kommentarer:

  1. Ja visst början man fundera när det är såna här dagar/högtider.
    Men som du skriver, det är livet och det gör oss till dom vi är <3
    Låter som ni hade en mysig dag!
    Snart ses vi, ska bli så skoj!

    SvaraRadera
  2. Är man aldrig med om några tråkiga vet man ju inte vad som är roligt :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en