tisdag 19 juni 2012

Tisdag

Efter ett mellanpass på jobbet så var de bussen hem. Tommas och barnen var ute och lekte... härligt väder!
Dem har varit vid stranden idag (Lysekil) på förmiddagen och träffat andra föräldrar och deras barn.. spå dem har haft det mysigt. Tommas har tvättat bilen.. klippt gräset.. =) Mellis ute... undra hur många timmar dem haft ... jag har inte gjort hälften... eller?! ;)

Min dag har vart bra... lite sjukdomar på jobbet...bland barnen... hoppas de ger sig nu så dem är krya... inför sommaren. Håller tummarna för bra besked i morn... de vill jag att ni också gör...! Tack!

Ikväll har vi vart hos mamma en sväng, jag och Tommas skulle duscha. Jag har även vart på fotbollsmöte gällande cuperna i höst.

Nu är de Sverige - Frankrike på tv... så återkommer i morn...


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en